Total Pageviews

Monday, July 9, 2012

Dah lama aku tak menjenguk blog aku ni, Bini aku hari-hari dok main blog je, pagi ni aku terkezut my site supervisor Internship kata sume presentation Ketua Unit untuk Perhimpunan Professional PPD minggu depan terletak dibawah batu jemala aku dan dua sedara aku lagi... Aku pun cari la nama n profil pegawai di PPDKT, ntah camna web PPDKT suspended la plak dah seminggu dah. Aku terjumpa plak blog Cikgu Dahlia yang banyak citer tentang hal2 blajo ni... aku pun tergerak la nak apply my further study in Counseling (amin.. jika ada rezeki) Aku la ni tengah wat latihan Internship Kaunseling Penyalahgunaan Dadah di PPDa PPDKT, ada la 5 minggu lagi nak abis....

Belajar SPADA ni seronok gak, dapat blajo n pengalaman baru, yang penting tajaan penuh KPM, CBBPDB, tak yah bayo yuran, tak yah wat proposal, yang penting Cuti Belajar Sepenuh masa, baru dapat cocentret pd study, tapi terpaksa la tinggal famili 4 hari, ujung minggu je br jumpe...

No comments:

Post a Comment